125 پایگاه جمع‌آوری فطریه در ملایر برپا می‌شود
کد خبر: 4209259
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۴

125 پایگاه جمع‌آوری فطریه در ملایر برپا می‌شود

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر از برپایی 125 پايگاه جمع‌آوری زکات فطره همزمان با عید فطر در این شهرستان خبر داد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی  ملایر

علی خراسانی، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان اظهار کرد: همزمان با عید فطر پایگاه‌های جمع‌آوری زکات فطره در ملایر برپا می‌شود.

وی از برپایی ۱۲۵ پايگاه زکات فطره همزمان با عید فطر در ملایر خبر داد و تصریح کرد: این پایگاه‌ها شامل پایگاه شهری و روستایی در مساجد، مصلی‌های نماز عید فطر و مراکز نیکوکاری شهر و روستاست.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر با بیان اینکه در مساجد فطریه جمع‌آوری شده با همت هئیت امنای مسجد در بین نیازمندان همان محل توزیع می‌شود، گفت: در روستاها نیز به همت دهیاری و شورای اسلامی و معتمدین، زکات جمع‌آوری شده در بین نیازمندان توزیع خواهد. در مناطق شهری نیز زکات فطره جمع‌آوری شده تا ظهر عید فطر به حساب مددجویان زیر پوشش کمیته امداد و مددجویان بهزیستی واریز می‌شود.

خراسانی با تأکید بر اینکه مردم مراقب فضای مجازی بوده و از واریز زکات فطره به هر حساب شخصی کارت افراد خودداری کنند، افزود: شماره‌ای که توسط کمیته امداد اعلام شده مربوط به حساب کمیته امداد بوده و طبق مصوبه شورای زکات شهرستان در صورت اعلام حساب کارت شخصی برای دریافت زکات فطره، پلیس فتا و نیروی انتظامی با افراد متخلف برخورد می‌کند.

وی افزود: مردم می‌توانند زکات فطره و کفارات خود را از راه‌های الکترونیکی به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۶۱۵۹۷ برای فطریه عام، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۶۵۹۸۸ برای فطریه سادات، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷۴۲۵۳ برای کفاره غیرعمد و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۸۲۵۲۰ برای کفاره عمد به حساب کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر پرداخت کنند.

خراسانی بیان کرد: در سال گذشته مبلغ ۱۸۰ میلیون تومان زکات فطره جمع‌آوری و امسال پیش‌بینی می‌شود مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان جمع‌آوری شود.

انتهای پیام
captcha